Skriver av mig

Igår kväll hände en sak som jag aldrig trodde skulle kunna hända. Caroline, Isabelle och Aksel gick bakom min rygg totalt. Dom skulle tydligen vara "ensamma" och kolla på Snabba cash. Det var ju väldigt moget gjort. Jag var istället med Joel och Josef (mina nya bästavänner) och såg Get smart. Den är gryyymt rolig! Det var faktiskt en jävligt tjill kväll och det var bara skönt att dom inte var där! PALLA DOM, JÄVLA TÖNTAR!

Anyway, jag känner mig så sjukt sviken. Trodde inte det här om dom. Men nu vet jag, och jag är glad att jag fick veta sanningen. Jag åker bort imorgon så då slipper jag dom helt ett tag. Det kanske dom inte tänkte på när dom höll på och myglade igår, de fittorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0