Taggad

Är på skit bra humör, taggad på ALLT. Det gillas starkt!

Igår (vi har haft halvdagar tis-ons) drog jag Carro, Issa, Aksel och Lucas hem till Krippa och myste, pratade om allt. Vid fem hade jag utvecklingssamtal och det gick hur bra som helst, är påväg mot riktigt bra betyg :) Sedan åkte jag och Mattias och handlade, kött och grejer! Okej, färdiglagad potatis och sås men ändå! Så gjorde vi middag och kladdkaka, mmmmmmmmh!

Idag var jag hos Lucas med Carro och Aksel först, sen bytte vi ut Carro mot Issa ;) Det var riiiiktigt kul, vi spelade fifa (KROSS på aksel!!), busade massor, har ett uppsvullet knä..... och kollade på film.. jag aksel och lucas somnade så issa fick sitta där själv typ, haha stackarn!
Fick en konstig känsla när jag vaknade av att mitt och aksels ben hade växt ihop (?) Säkert för att vi hade legat still på varandra så länge, äcklig känsla iaf.
Hade möte på fotbollen nyss, vi har blandat ihop damlaget med oss och 96:or, så det ska bli skit kul!

Då vet ni exakt vad jag har haft för mig de två senaste dagarna, like u care..


Hoppas på en mysig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0